TYO Automation

Leveranser

Design og illustrasjon

Digitalt design

Frontend utvikling

Konseptutvikling

Merkevareplattform

Internkommunikasjon

Visuell identitet

Utfordring

Tre forkjellige selskaper, i to land, skulle rebrandes som ett selskap – som de strengt tatt var det under navnet Trolltunga robotics, uten at det så slik ut.

Mål

Kunden ønsket en ny visuell og kommunikativ profil for å framstå tydeligere og mer enhetlige, for å kunne styrke sin posisjon i det nordiske markedet.

Resultat

Sammen med kunden, gikk vi i dybden for å sikre vi at det nye selskapet ikke bare så lekkert ut, men også resonnerte med deres målgrupper og kjerneverdier, og samtidig ivaretok selskapets historie.

TYO Automation

Leveranser

Design og illustrasjon

Digitalt design

Frontend utvikling

Konseptutvikling

Merkevareplattform

Internkommunikasjon

Visuell identitet

Utfordring

Tre forkjellige selskaper, i to land, skulle rebrandes som ett selskap – som de strengt tatt var det under navnet Trolltunga robotics, uten at det så slik ut.

Mål

Kunden ønsket en ny visuell og kommunikativ profil for å framstå tydeligere og mer enhetlige, for å kunne styrke sin posisjon i det nordiske markedet.

Resultat

Sammen med kunden, gikk vi i dybden for å sikre vi at det nye selskapet ikke bare så lekkert ut, men også resonnerte med deres målgrupper og kjerneverdier, og samtidig ivaretok selskapets historie.

Prosjektet

TYO Automation

Leveranser

Design og illustrasjon

Digitalt design

Frontend utvikling

Konseptutvikling

Merkevareplattform

Internkommunikasjon

Visuell identitet

Utfordring

Tre forkjellige selskaper, i to land, skulle rebrandes som ett selskap – som de strengt tatt var det under navnet Trolltunga robotics, uten at det så slik ut.

Mål

Kunden ønsket en ny visuell og kommunikativ profil for å framstå tydeligere og mer enhetlige, for å kunne styrke sin posisjon i det nordiske markedet.

Resultat

Sammen med kunden, gikk vi i dybden for å sikre vi at det nye selskapet ikke bare så lekkert ut, men også resonnerte med deres målgrupper og kjerneverdier, og samtidig ivaretok selskapets historie.

Prosjektet

TYO Automation

Leveranser

Design og illustrasjon

Digitalt design

Frontend utvikling

Konseptutvikling

Merkevareplattform

Internkommunikasjon

Visuell identitet

Utfordring

Tre forkjellige selskaper, i to land, skulle rebrandes som ett selskap – som de strengt tatt var det under navnet Trolltunga robotics, uten at det så slik ut.

Mål

Kunden ønsket en ny visuell og kommunikativ profil for å framstå tydeligere og mer enhetlige, for å kunne styrke sin posisjon i det nordiske markedet.

Resultat

Sammen med kunden, gikk vi i dybden for å sikre vi at det nye selskapet ikke bare så lekkert ut, men også resonnerte med deres målgrupper og kjerneverdier, og samtidig ivaretok selskapets historie.

Prosjektet

Halvt eller helt oppdatert? Ta kontakt å få med deg hva vi driver med, og hvordan vi hjelper våre kunder.

©2024 Elleve AS. All rights reserved.

Halvt eller helt oppdatert? Ta kontakt å få med deg hva vi driver med, og hvordan vi hjelper våre kunder.

©2024 Elleve AS. All rights reserved.

Halvt eller helt oppdatert? Ta kontakt å få med deg hva vi driver med, og hvordan vi hjelper våre kunder.

©2024 Elleve AS. All rights reserved.

Halvt eller helt oppdatert? Ta kontakt å få med deg hva vi driver med, og hvordan vi hjelper våre kunder.

©2024 Elleve AS. All rights reserved.