Skanem

Leveranser

Design og illustrasjon

Digitalt design

Konseptutvikling

Pakningsdesign

Utstillinger- og stands

Merkevareplattform

Internkommunikasjon

Visuell identitet

Utfordring

Skanem har jobbet for å gjøre produksjonen mer bærekraftig, og det var derfor naturlig å synliggjøre dette gjennom et større visuelt løft.

Mål

Vi startet med å utvikle av en klar visjon og etablere en solid merkevareplattform, som resonnerte med ambisjonene deres og som – ikke minst – ville stå seg langt inn i fremtiden.

Resultat

Skanem valgte å gå for en helt ny logo, men å ta med seg deler av den lange historien. Logosymbolet ble en tolkning og forenkling av dette, og enkelte elementer ble tatt videre.

Skanem

Leveranser

Design og illustrasjon

Digitalt design

Konseptutvikling

Pakningsdesign

Utstillinger- og stands

Merkevareplattform

Internkommunikasjon

Visuell identitet

Utfordring

Skanem har jobbet for å gjøre produksjonen mer bærekraftig, og det var derfor naturlig å synliggjøre dette gjennom et større visuelt løft.

Mål

Vi startet med å utvikle av en klar visjon og etablere en solid merkevareplattform, som resonnerte med ambisjonene deres og som – ikke minst – ville stå seg langt inn i fremtiden.

Resultat

Skanem valgte å gå for en helt ny logo, men å ta med seg deler av den lange historien. Logosymbolet ble en tolkning og forenkling av dette, og enkelte elementer ble tatt videre.

Prosjektet

Skanem

Leveranser

Design og illustrasjon

Digitalt design

Konseptutvikling

Pakningsdesign

Utstillinger- og stands

Merkevareplattform

Internkommunikasjon

Visuell identitet

Utfordring

Skanem har jobbet for å gjøre produksjonen mer bærekraftig, og det var derfor naturlig å synliggjøre dette gjennom et større visuelt løft.

Mål

Vi startet med å utvikle av en klar visjon og etablere en solid merkevareplattform, som resonnerte med ambisjonene deres og som – ikke minst – ville stå seg langt inn i fremtiden.

Resultat

Skanem valgte å gå for en helt ny logo, men å ta med seg deler av den lange historien. Logosymbolet ble en tolkning og forenkling av dette, og enkelte elementer ble tatt videre.

Prosjektet

Skanem

Leveranser

Design og illustrasjon

Digitalt design

Konseptutvikling

Pakningsdesign

Utstillinger- og stands

Merkevareplattform

Internkommunikasjon

Visuell identitet

Utfordring

Skanem har jobbet for å gjøre produksjonen mer bærekraftig, og det var derfor naturlig å synliggjøre dette gjennom et større visuelt løft.

Mål

Vi startet med å utvikle av en klar visjon og etablere en solid merkevareplattform, som resonnerte med ambisjonene deres og som – ikke minst – ville stå seg langt inn i fremtiden.

Resultat

Skanem valgte å gå for en helt ny logo, men å ta med seg deler av den lange historien. Logosymbolet ble en tolkning og forenkling av dette, og enkelte elementer ble tatt videre.

Prosjektet

Our name, Skanem, comes from two Norwegian words - Skandinavisk, and emballasje - meaning Scandinavian packaging. This is our heritage.

Our brand

Our new brand reflects our ambitious strategy, and our own modernisation as a company (and the industry) and will help us to stand out in the market. More than a brand refresh — this was a commitment to grow together, embracing the challenges and opportunities that lie ahead.

Our name, Skanem, comes from two Norwegian words - Skandinavisk, and emballasje - meaning Scandinavian packaging. This is our heritage.

Our brand

Our new brand reflects our ambitious strategy, and our own modernisation as a company (and the industry) and will help us to stand out in the market. More than a brand refresh — this was a commitment to grow together, embracing the challenges and opportunities that lie ahead.

Our name, Skanem, comes from two Norwegian words - Skandinavisk, and emballasje - meaning Scandinavian packaging. This is our heritage.

Our brand

Our new brand reflects our ambitious strategy, and our own modernisation as a company (and the industry) and will help us to stand out in the market. More than a brand refresh — this was a commitment to grow together, embracing the challenges and opportunities that lie ahead.

Our name, Skanem, comes from two Norwegian words - Skandinavisk, and emballasje - meaning Scandinavian packaging. This is our heritage.

Our brand

Our new brand reflects our ambitious strategy, and our own modernisation as a company (and the industry) and will help us to stand out in the market. More than a brand refresh — this was a commitment to grow together, embracing the challenges and opportunities that lie ahead.

Halvt eller helt oppdatert? Ta kontakt å få med deg hva vi driver med, og hvordan vi hjelper våre kunder.

©2024 Elleve AS. All rights reserved.

Halvt eller helt oppdatert? Ta kontakt å få med deg hva vi driver med, og hvordan vi hjelper våre kunder.

©2024 Elleve AS. All rights reserved.

Halvt eller helt oppdatert? Ta kontakt å få med deg hva vi driver med, og hvordan vi hjelper våre kunder.

©2024 Elleve AS. All rights reserved.

Halvt eller helt oppdatert? Ta kontakt å få med deg hva vi driver med, og hvordan vi hjelper våre kunder.

©2024 Elleve AS. All rights reserved.