Skanem
Leveranser
Design og illustrasjon
Digitalt design
Konseptutvikling
Pakningsdesign
Utstillinger- og stands
Merkevareplattform
Internkommunikasjon
Visuell identitet
Utfordring
Skanem har jobbet for å gjøre produksjonen mer bærekraftig, og det var derfor naturlig å synliggjøre dette gjennom et større visuelt løft.
Mål
Vi startet med å utvikle av en klar visjon og etablere en solid merkevareplattform, som resonnerte med ambisjonene deres og som – ikke minst – ville stå seg langt inn i fremtiden.
Resultat
Skanem valgte å gå for en helt ny logo, men å ta med seg deler av den lange historien. Logosymbolet ble en tolkning og forenkling av dette, og enkelte elementer ble tatt videre.
Skanem
Leveranser
Design og illustrasjon
Digitalt design
Konseptutvikling
Pakningsdesign
Utstillinger- og stands
Merkevareplattform
Internkommunikasjon
Visuell identitet
Utfordring
Skanem har jobbet for å gjøre produksjonen mer bærekraftig, og det var derfor naturlig å synliggjøre dette gjennom et større visuelt løft.
Mål
Vi startet med å utvikle av en klar visjon og etablere en solid merkevareplattform, som resonnerte med ambisjonene deres og som – ikke minst – ville stå seg langt inn i fremtiden.
Resultat
Skanem valgte å gå for en helt ny logo, men å ta med seg deler av den lange historien. Logosymbolet ble en tolkning og forenkling av dette, og enkelte elementer ble tatt videre.
Prosjektet
Skanem
Leveranser
Design og illustrasjon
Digitalt design
Konseptutvikling
Pakningsdesign
Utstillinger- og stands
Merkevareplattform
Internkommunikasjon
Visuell identitet
Utfordring
Skanem har jobbet for å gjøre produksjonen mer bærekraftig, og det var derfor naturlig å synliggjøre dette gjennom et større visuelt løft.
Mål
Vi startet med å utvikle av en klar visjon og etablere en solid merkevareplattform, som resonnerte med ambisjonene deres og som – ikke minst – ville stå seg langt inn i fremtiden.
Resultat
Skanem valgte å gå for en helt ny logo, men å ta med seg deler av den lange historien. Logosymbolet ble en tolkning og forenkling av dette, og enkelte elementer ble tatt videre.
Prosjektet
Skanem
Leveranser
Design og illustrasjon
Digitalt design
Konseptutvikling
Pakningsdesign
Utstillinger- og stands
Merkevareplattform
Internkommunikasjon
Visuell identitet
Utfordring
Skanem har jobbet for å gjøre produksjonen mer bærekraftig, og det var derfor naturlig å synliggjøre dette gjennom et større visuelt løft.
Mål
Vi startet med å utvikle av en klar visjon og etablere en solid merkevareplattform, som resonnerte med ambisjonene deres og som – ikke minst – ville stå seg langt inn i fremtiden.
Resultat
Skanem valgte å gå for en helt ny logo, men å ta med seg deler av den lange historien. Logosymbolet ble en tolkning og forenkling av dette, og enkelte elementer ble tatt videre.
Prosjektet
Our name, Skanem, comes from two Norwegian words - Skandinavisk, and emballasje - meaning Scandinavian packaging. This is our heritage.
Our brand
Our new brand reflects our ambitious strategy, and our own modernisation as a company (and the industry) and will help us to stand out in the market. More than a brand refresh — this was a commitment to grow together, embracing the challenges and opportunities that lie ahead.
Our name, Skanem, comes from two Norwegian words - Skandinavisk, and emballasje - meaning Scandinavian packaging. This is our heritage.
Our brand
Our new brand reflects our ambitious strategy, and our own modernisation as a company (and the industry) and will help us to stand out in the market. More than a brand refresh — this was a commitment to grow together, embracing the challenges and opportunities that lie ahead.
Our name, Skanem, comes from two Norwegian words - Skandinavisk, and emballasje - meaning Scandinavian packaging. This is our heritage.
Our brand
Our new brand reflects our ambitious strategy, and our own modernisation as a company (and the industry) and will help us to stand out in the market. More than a brand refresh — this was a commitment to grow together, embracing the challenges and opportunities that lie ahead.
Our name, Skanem, comes from two Norwegian words - Skandinavisk, and emballasje - meaning Scandinavian packaging. This is our heritage.
Our brand
Our new brand reflects our ambitious strategy, and our own modernisation as a company (and the industry) and will help us to stand out in the market. More than a brand refresh — this was a commitment to grow together, embracing the challenges and opportunities that lie ahead.
Halvt eller helt oppdatert? Ta kontakt å få med deg hva vi driver med, og hvordan vi hjelper våre kunder.
©2024 Elleve AS. All rights reserved.
Stavanger
Retningslinjer
Halvt eller helt oppdatert? Ta kontakt å få med deg hva vi driver med, og hvordan vi hjelper våre kunder.
Stavanger
©2024 Elleve AS. All rights reserved.
Halvt eller helt oppdatert? Ta kontakt å få med deg hva vi driver med, og hvordan vi hjelper våre kunder.
©2024 Elleve AS. All rights reserved.
Stavanger
Retningslinjer
Halvt eller helt oppdatert? Ta kontakt å få med deg hva vi driver med, og hvordan vi hjelper våre kunder.
Stavanger
Retningslinjer
©2024 Elleve AS. All rights reserved.