Opplev Jæren
Leveranser
Utfordring
Opplev Jæren består av mange, ulike aktør som vil framme Jæren som reisemål. Vi samlet dem til felles idédugnad for å lage kommunikasjonskonsepter som gjør Opplev Jæren tydeligere i sitt uttrykk.
Mål
Foruten å gjøre Opplev Jæren mer enhetlige i kommuniksjonen utad, var også tanken at idédugnadene ville bygge broer mellom de ulike aktørene, gi dem en reell følelse av å være én aktør.
Resultat
Vi brukte Ellevator, vårt eget verktøy for innovasjonsprosesser – for å forstå Opplev Jæren bedre, innhente innsikt og deretter systematisere den. Og til slutt lage gode konsepter, sammen med kunden.
Opplev Jæren
Leveranser
Utfordring
Opplev Jæren består av mange, ulike aktør som vil framme Jæren som reisemål. Vi samlet dem til felles idédugnad for å lage kommunikasjonskonsepter som gjør Opplev Jæren tydeligere i sitt uttrykk.
Mål
Foruten å gjøre Opplev Jæren mer enhetlige i kommuniksjonen utad, var også tanken at idédugnadene ville bygge broer mellom de ulike aktørene, gi dem en reell følelse av å være én aktør.
Resultat
Vi brukte Ellevator, vårt eget verktøy for innovasjonsprosesser – for å forstå Opplev Jæren bedre, innhente innsikt og deretter systematisere den. Og til slutt lage gode konsepter, sammen med kunden.
Prosjektet
Opplev Jæren
Leveranser
Utfordring
Opplev Jæren består av mange, ulike aktør som vil framme Jæren som reisemål. Vi samlet dem til felles idédugnad for å lage kommunikasjonskonsepter som gjør Opplev Jæren tydeligere i sitt uttrykk.
Mål
Foruten å gjøre Opplev Jæren mer enhetlige i kommuniksjonen utad, var også tanken at idédugnadene ville bygge broer mellom de ulike aktørene, gi dem en reell følelse av å være én aktør.
Resultat
Vi brukte Ellevator, vårt eget verktøy for innovasjonsprosesser – for å forstå Opplev Jæren bedre, innhente innsikt og deretter systematisere den. Og til slutt lage gode konsepter, sammen med kunden.
Prosjektet
Opplev Jæren
Leveranser
Utfordring
Opplev Jæren består av mange, ulike aktør som vil framme Jæren som reisemål. Vi samlet dem til felles idédugnad for å lage kommunikasjonskonsepter som gjør Opplev Jæren tydeligere i sitt uttrykk.
Mål
Foruten å gjøre Opplev Jæren mer enhetlige i kommuniksjonen utad, var også tanken at idédugnadene ville bygge broer mellom de ulike aktørene, gi dem en reell følelse av å være én aktør.
Resultat
Vi brukte Ellevator, vårt eget verktøy for innovasjonsprosesser – for å forstå Opplev Jæren bedre, innhente innsikt og deretter systematisere den. Og til slutt lage gode konsepter, sammen med kunden.
Prosjektet
Halvt eller helt oppdatert? Ta kontakt å få med deg hva vi driver med, og hvordan vi hjelper våre kunder.
©2024 Elleve AS. All rights reserved.
Stavanger
Retningslinjer
Halvt eller helt oppdatert? Ta kontakt å få med deg hva vi driver med, og hvordan vi hjelper våre kunder.
Stavanger
©2024 Elleve AS. All rights reserved.
Halvt eller helt oppdatert? Ta kontakt å få med deg hva vi driver med, og hvordan vi hjelper våre kunder.
©2024 Elleve AS. All rights reserved.
Stavanger
Retningslinjer
Halvt eller helt oppdatert? Ta kontakt å få med deg hva vi driver med, og hvordan vi hjelper våre kunder.
Stavanger
Retningslinjer
©2024 Elleve AS. All rights reserved.