Laerdal Medical
Leveranser
Animasjon
Brukersentrert design (UX/UI)
Utfordring
Laerdal, internasjonalt kjent for sine livreddende produkter og tjenester, skulle lansere en egen nettside der bærebjelken er deres tydelige ambisjonen: Å bidra til at en million liv reddes årlig.
Mål
Nettsiden "One Million Lives" skal primært synliggjøre målet, sekundært Laerdal som selskap. Dette er også i tråd med deres verdier og klare tanke; de er en fascilitator, ikke en aktiv livredder.
Resultat
One Million Lives samler folk med ulike innfalsvinkler til livredding: De som involveres direkte i den, lekfolk, personell ved nødsentraler og på ambulanser, og leger og helsepersonell ved sykehusene.
Laerdal Medical
Leveranser
Animasjon
Brukersentrert design (UX/UI)
Utfordring
Laerdal, internasjonalt kjent for sine livreddende produkter og tjenester, skulle lansere en egen nettside der bærebjelken er deres tydelige ambisjonen: Å bidra til at en million liv reddes årlig.
Mål
Nettsiden "One Million Lives" skal primært synliggjøre målet, sekundært Laerdal som selskap. Dette er også i tråd med deres verdier og klare tanke; de er en fascilitator, ikke en aktiv livredder.
Resultat
One Million Lives samler folk med ulike innfalsvinkler til livredding: De som involveres direkte i den, lekfolk, personell ved nødsentraler og på ambulanser, og leger og helsepersonell ved sykehusene.
Prosjektet
Laerdal Medical
Leveranser
Animasjon
Brukersentrert design (UX/UI)
Utfordring
Laerdal, internasjonalt kjent for sine livreddende produkter og tjenester, skulle lansere en egen nettside der bærebjelken er deres tydelige ambisjonen: Å bidra til at en million liv reddes årlig.
Mål
Nettsiden "One Million Lives" skal primært synliggjøre målet, sekundært Laerdal som selskap. Dette er også i tråd med deres verdier og klare tanke; de er en fascilitator, ikke en aktiv livredder.
Resultat
One Million Lives samler folk med ulike innfalsvinkler til livredding: De som involveres direkte i den, lekfolk, personell ved nødsentraler og på ambulanser, og leger og helsepersonell ved sykehusene.
Prosjektet
Laerdal Medical
Leveranser
Animasjon
Brukersentrert design (UX/UI)
Utfordring
Laerdal, internasjonalt kjent for sine livreddende produkter og tjenester, skulle lansere en egen nettside der bærebjelken er deres tydelige ambisjonen: Å bidra til at en million liv reddes årlig.
Mål
Nettsiden "One Million Lives" skal primært synliggjøre målet, sekundært Laerdal som selskap. Dette er også i tråd med deres verdier og klare tanke; de er en fascilitator, ikke en aktiv livredder.
Resultat
One Million Lives samler folk med ulike innfalsvinkler til livredding: De som involveres direkte i den, lekfolk, personell ved nødsentraler og på ambulanser, og leger og helsepersonell ved sykehusene.
Prosjektet
Halvt eller helt oppdatert? Ta kontakt å få med deg hva vi driver med, og hvordan vi hjelper våre kunder.
©2024 Elleve AS. All rights reserved.
Stavanger
Retningslinjer
Halvt eller helt oppdatert? Ta kontakt å få med deg hva vi driver med, og hvordan vi hjelper våre kunder.
Stavanger
©2024 Elleve AS. All rights reserved.
Halvt eller helt oppdatert? Ta kontakt å få med deg hva vi driver med, og hvordan vi hjelper våre kunder.
©2024 Elleve AS. All rights reserved.
Stavanger
Retningslinjer
Halvt eller helt oppdatert? Ta kontakt å få med deg hva vi driver med, og hvordan vi hjelper våre kunder.
Stavanger
Retningslinjer
©2024 Elleve AS. All rights reserved.