Laerdal Medical

Leveranser

Animasjon

Brukersentrert design (UX/UI)

Utfordring

Laerdal, internasjonalt kjent for sine livreddende produkter og tjenester, skulle lansere en egen nettside der bærebjelken er deres tydelige ambisjonen: Å bidra til at en million liv reddes årlig.

Mål

Nettsiden "One Million Lives" skal primært synliggjøre målet, sekundært Laerdal som selskap. Dette er også i tråd med deres verdier og klare tanke; de er en fascilitator, ikke en aktiv livredder.

Resultat

One Million Lives samler folk med ulike innfalsvinkler til livredding: De som involveres direkte i den, lekfolk, personell ved nødsentraler og på ambulanser, og leger og helsepersonell ved sykehusene.

Laerdal Medical

Leveranser

Animasjon

Brukersentrert design (UX/UI)

Utfordring

Laerdal, internasjonalt kjent for sine livreddende produkter og tjenester, skulle lansere en egen nettside der bærebjelken er deres tydelige ambisjonen: Å bidra til at en million liv reddes årlig.

Mål

Nettsiden "One Million Lives" skal primært synliggjøre målet, sekundært Laerdal som selskap. Dette er også i tråd med deres verdier og klare tanke; de er en fascilitator, ikke en aktiv livredder.

Resultat

One Million Lives samler folk med ulike innfalsvinkler til livredding: De som involveres direkte i den, lekfolk, personell ved nødsentraler og på ambulanser, og leger og helsepersonell ved sykehusene.

Prosjektet

Laerdal Medical

Leveranser

Animasjon

Brukersentrert design (UX/UI)

Utfordring

Laerdal, internasjonalt kjent for sine livreddende produkter og tjenester, skulle lansere en egen nettside der bærebjelken er deres tydelige ambisjonen: Å bidra til at en million liv reddes årlig.

Mål

Nettsiden "One Million Lives" skal primært synliggjøre målet, sekundært Laerdal som selskap. Dette er også i tråd med deres verdier og klare tanke; de er en fascilitator, ikke en aktiv livredder.

Resultat

One Million Lives samler folk med ulike innfalsvinkler til livredding: De som involveres direkte i den, lekfolk, personell ved nødsentraler og på ambulanser, og leger og helsepersonell ved sykehusene.

Prosjektet

Laerdal Medical

Leveranser

Animasjon

Brukersentrert design (UX/UI)

Utfordring

Laerdal, internasjonalt kjent for sine livreddende produkter og tjenester, skulle lansere en egen nettside der bærebjelken er deres tydelige ambisjonen: Å bidra til at en million liv reddes årlig.

Mål

Nettsiden "One Million Lives" skal primært synliggjøre målet, sekundært Laerdal som selskap. Dette er også i tråd med deres verdier og klare tanke; de er en fascilitator, ikke en aktiv livredder.

Resultat

One Million Lives samler folk med ulike innfalsvinkler til livredding: De som involveres direkte i den, lekfolk, personell ved nødsentraler og på ambulanser, og leger og helsepersonell ved sykehusene.

Prosjektet

Halvt eller helt oppdatert? Ta kontakt å få med deg hva vi driver med, og hvordan vi hjelper våre kunder.

©2024 Elleve AS. All rights reserved.

Halvt eller helt oppdatert? Ta kontakt å få med deg hva vi driver med, og hvordan vi hjelper våre kunder.

©2024 Elleve AS. All rights reserved.

Halvt eller helt oppdatert? Ta kontakt å få med deg hva vi driver med, og hvordan vi hjelper våre kunder.

©2024 Elleve AS. All rights reserved.

Halvt eller helt oppdatert? Ta kontakt å få med deg hva vi driver med, og hvordan vi hjelper våre kunder.

©2024 Elleve AS. All rights reserved.