Eqon
Leveranser
Navneutvikling
Visuell identitet
Kommunikasjonsstrategi
Design og illustrasjon
Utfordring
EQON kom til oss uten navn. I tillegg til navneprosess, trengte selskapet en tydelig strategisk retning for å synliggjøre et genialt produkt som sparer miljøet og industrien for betydelige kostnader.
Mål
Kommunikasjonsstrategien skal bygge EQONs tydelighet, omdømme, framme visjonen og materialisere forretningsstrategien – for å posisjonere EQON som leverandør av uunnværlig, bærekraftig teknologi.
Resultat
Den visuelle profilen gir assosiasjoner til grønn energi. Bølgemønstrene som flater ut hinter tydelig til energibesparelse. Og kontrastbruken i foto, mellom natur og næring, sier bærekraftig industri.
Eqon
Leveranser
Navneutvikling
Visuell identitet
Kommunikasjonsstrategi
Design og illustrasjon
Utfordring
EQON kom til oss uten navn. I tillegg til navneprosess, trengte selskapet en tydelig strategisk retning for å synliggjøre et genialt produkt som sparer miljøet og industrien for betydelige kostnader.
Mål
Kommunikasjonsstrategien skal bygge EQONs tydelighet, omdømme, framme visjonen og materialisere forretningsstrategien – for å posisjonere EQON som leverandør av uunnværlig, bærekraftig teknologi.
Resultat
Den visuelle profilen gir assosiasjoner til grønn energi. Bølgemønstrene som flater ut hinter tydelig til energibesparelse. Og kontrastbruken i foto, mellom natur og næring, sier bærekraftig industri.
Prosjektet
Eqon
Leveranser
Navneutvikling
Visuell identitet
Kommunikasjonsstrategi
Design og illustrasjon
Utfordring
EQON kom til oss uten navn. I tillegg til navneprosess, trengte selskapet en tydelig strategisk retning for å synliggjøre et genialt produkt som sparer miljøet og industrien for betydelige kostnader.
Mål
Kommunikasjonsstrategien skal bygge EQONs tydelighet, omdømme, framme visjonen og materialisere forretningsstrategien – for å posisjonere EQON som leverandør av uunnværlig, bærekraftig teknologi.
Resultat
Den visuelle profilen gir assosiasjoner til grønn energi. Bølgemønstrene som flater ut hinter tydelig til energibesparelse. Og kontrastbruken i foto, mellom natur og næring, sier bærekraftig industri.
Prosjektet
Eqon
Leveranser
Navneutvikling
Visuell identitet
Kommunikasjonsstrategi
Design og illustrasjon
Utfordring
EQON kom til oss uten navn. I tillegg til navneprosess, trengte selskapet en tydelig strategisk retning for å synliggjøre et genialt produkt som sparer miljøet og industrien for betydelige kostnader.
Mål
Kommunikasjonsstrategien skal bygge EQONs tydelighet, omdømme, framme visjonen og materialisere forretningsstrategien – for å posisjonere EQON som leverandør av uunnværlig, bærekraftig teknologi.
Resultat
Den visuelle profilen gir assosiasjoner til grønn energi. Bølgemønstrene som flater ut hinter tydelig til energibesparelse. Og kontrastbruken i foto, mellom natur og næring, sier bærekraftig industri.
Prosjektet
Halvt eller helt oppdatert? Ta kontakt å få med deg hva vi driver med, og hvordan vi hjelper våre kunder.
©2024 Elleve AS. All rights reserved.
Stavanger
Retningslinjer
Halvt eller helt oppdatert? Ta kontakt å få med deg hva vi driver med, og hvordan vi hjelper våre kunder.
Stavanger
©2024 Elleve AS. All rights reserved.
Halvt eller helt oppdatert? Ta kontakt å få med deg hva vi driver med, og hvordan vi hjelper våre kunder.
©2024 Elleve AS. All rights reserved.
Stavanger
Retningslinjer
Halvt eller helt oppdatert? Ta kontakt å få med deg hva vi driver med, og hvordan vi hjelper våre kunder.
Stavanger
Retningslinjer
©2024 Elleve AS. All rights reserved.