Eqon

Leveranser

Navneutvikling

Visuell identitet

Kommunikasjonsstrategi

Design og illustrasjon

Utfordring

EQON kom til oss uten navn. I tillegg til navneprosess, trengte selskapet en tydelig strategisk retning for å synliggjøre et genialt produkt som sparer miljøet og industrien for betydelige kostnader.

Mål

Kommunikasjonsstrategien skal bygge EQONs tydelighet, omdømme, framme visjonen og materialisere forretningsstrategien – for å posisjonere EQON som leverandør av uunnværlig, bærekraftig teknologi.

Resultat

Den visuelle profilen gir assosiasjoner til grønn energi. Bølgemønstrene som flater ut hinter tydelig til energibesparelse. Og kontrastbruken i foto, mellom natur og næring, sier bærekraftig industri.

Eqon

Leveranser

Navneutvikling

Visuell identitet

Kommunikasjonsstrategi

Design og illustrasjon

Utfordring

EQON kom til oss uten navn. I tillegg til navneprosess, trengte selskapet en tydelig strategisk retning for å synliggjøre et genialt produkt som sparer miljøet og industrien for betydelige kostnader.

Mål

Kommunikasjonsstrategien skal bygge EQONs tydelighet, omdømme, framme visjonen og materialisere forretningsstrategien – for å posisjonere EQON som leverandør av uunnværlig, bærekraftig teknologi.

Resultat

Den visuelle profilen gir assosiasjoner til grønn energi. Bølgemønstrene som flater ut hinter tydelig til energibesparelse. Og kontrastbruken i foto, mellom natur og næring, sier bærekraftig industri.

Prosjektet

Eqon

Leveranser

Navneutvikling

Visuell identitet

Kommunikasjonsstrategi

Design og illustrasjon

Utfordring

EQON kom til oss uten navn. I tillegg til navneprosess, trengte selskapet en tydelig strategisk retning for å synliggjøre et genialt produkt som sparer miljøet og industrien for betydelige kostnader.

Mål

Kommunikasjonsstrategien skal bygge EQONs tydelighet, omdømme, framme visjonen og materialisere forretningsstrategien – for å posisjonere EQON som leverandør av uunnværlig, bærekraftig teknologi.

Resultat

Den visuelle profilen gir assosiasjoner til grønn energi. Bølgemønstrene som flater ut hinter tydelig til energibesparelse. Og kontrastbruken i foto, mellom natur og næring, sier bærekraftig industri.

Prosjektet

Eqon

Leveranser

Navneutvikling

Visuell identitet

Kommunikasjonsstrategi

Design og illustrasjon

Utfordring

EQON kom til oss uten navn. I tillegg til navneprosess, trengte selskapet en tydelig strategisk retning for å synliggjøre et genialt produkt som sparer miljøet og industrien for betydelige kostnader.

Mål

Kommunikasjonsstrategien skal bygge EQONs tydelighet, omdømme, framme visjonen og materialisere forretningsstrategien – for å posisjonere EQON som leverandør av uunnværlig, bærekraftig teknologi.

Resultat

Den visuelle profilen gir assosiasjoner til grønn energi. Bølgemønstrene som flater ut hinter tydelig til energibesparelse. Og kontrastbruken i foto, mellom natur og næring, sier bærekraftig industri.

Prosjektet

Halvt eller helt oppdatert? Ta kontakt å få med deg hva vi driver med, og hvordan vi hjelper våre kunder.

©2024 Elleve AS. All rights reserved.

Halvt eller helt oppdatert? Ta kontakt å få med deg hva vi driver med, og hvordan vi hjelper våre kunder.

©2024 Elleve AS. All rights reserved.

Halvt eller helt oppdatert? Ta kontakt å få med deg hva vi driver med, og hvordan vi hjelper våre kunder.

©2024 Elleve AS. All rights reserved.

Halvt eller helt oppdatert? Ta kontakt å få med deg hva vi driver med, og hvordan vi hjelper våre kunder.

©2024 Elleve AS. All rights reserved.